No volia anar a votar perquè..., ens/em consulten com vull la Diagonal, i en canvi a la Gran Via, que és on visc, han fet el que han volgut.
Però al final he decidir votar, evidentment C.
He anat a http://www.bcn.cat/diagonal/ per votar i he vist que només existeixen les opcions A i B, i m’ha sortit un..., “seran cabrons!”
Al menys aquí, tot i no existir l'opció C, he pogut votar “cap de les dues”: https://decidimdiagonal.bcn.cat/voto/voting/, .
El perquè del meu vot:
Però al final he decidir votar, evidentment C.
He anat a http://www.bcn.cat/diagonal/ per votar i he vist que només existeixen les opcions A i B, i m’ha sortit un..., “seran cabrons!”
Al menys aquí, tot i no existir l'opció C, he pogut votar “cap de les dues”: https://decidimdiagonal.bcn.cat/voto/voting/, .
El perquè del meu vot:
- Perquè no han consultat com volem la Gran Via
- Perquè no és temps de gastar els milions d’euros previstos, i no tinc en compte les despeses ja fetes en propaganda, projectes, simulacions, l’operativa de la consulta, etc.
- Perquè la consulta és estètica, basada en "quina m’agrada més", i no té en compte les repercussions de trànsit, la contaminació, les pressions econòmiques, les distraccions polítiques, etc.
- Perquè reduir la circulació a la Diagonal implica que incrementi la circulació a l’Eixample. Ara s’entén perquè a la Gran Via només se li ha rentat la cara. Ah! I sobre que “L’Eixample és capaç d’absorbir el trànsit d’una Diagonal sense cotxes”, només manifestar dubte, incertesa i incredulitat, i pensar en..., descàrrega? fal·làcia? manipulació numèrica (sembla ser que per aquest tema els temps de desplaçament importen molt”: La reforma de l’avinguda Diagonal. Informe de mobilitat, p. 29-30)
- Perquè en bé de la "pacificació de la Diagonal", de la imatge pels de fora, el comerç, la casualitat (!) d’una nova associació de comerciants, les oficines, i els pocs veïns que hi viuen –però quins veïns!-, la realitat és que sembla que vulguin “convertir l’Eixample en la nova xarxa de trànsit rodat massiu”.
- I perquè tot i que el tramvia em sembla genial, i també que el del Baix enllaci amb el del Besòs, fins i tot per la Diagonal, si cal suprimint un lateral -proposta no recollida i que intencionadament no s'associa a l'opció C-, fins fa uns dies no he sabut que el Tram és un servei privat.
- El canvi de direcció de l’avinguda de Sarrià i de l’estimat carrer Urgell –ara s’entenen les presses per obres!-: La reforma de l’avinguda Diagonal. Informe de mobilitat, p. 22, 23 i 28
- L’obertura del carrer Diputació cap a la Gran Via: La reforma de l’avinguda Diagonal. Informe de mobilitat, p. 20
- IMD 2008 accés Gran Via a plaça Cerdà, entrada i sortida: 112.743 (Dades bàsiques de mobilitat 2008. Complert, p. 75)
- IMD 2008 Gran Via entre Villarroel i Casanova: 57.920, o sigui, el 51,37 % de l’anterior (Dades bàsiques de mobilitat 2008. Complert, p. 80)
- Mitjana Diagonal: 65.971, en un rang entre 105.500 i 23.800 (La reforma de l’avinguda Diagonal. Informe de mobilitat, p. 12)
Comentaris